کشف محموله ۱۰۵ میلیارد ریالی سیگار قاچاق در ارومیه
کشف محموله ۱۰۵ میلیارد ریالی سیگار قاچاق در ارومیه

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در هر یک از کارتن ها ۵۰ بوکس سیگار خارجی وجود دارد، افزود: این محموله شامل ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق است.به گفته وی این میزان سیگار قاچاق توسط یک دستگاه تریلر […]

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در هر یک از کارتن ها ۵۰ بوکس سیگار خارجی وجود دارد، افزود: این محموله شامل ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق است.
به گفته وی این میزان سیگار قاچاق توسط یک دستگاه تریلر از بندرعباس با هدف خروجی از مرز باشماق /مریوان/ بارگیری شده اما به دلیل برخی موانع و محدودیت ها در یک آجرپزی متروکه در روستای قره آغاج ارومیه انبار شده بود.
وی افزود: این محموله در سایه فعالیت های اطلاعاتی عوامل انتظامی کشف شده و در این رابطه سه نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۵۱ عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود ۱۷ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده و ۲۸ شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی