رفع مشکل بیکاری از کانال تولید می گذرد/حال فرش زنجان خوب است
رفع مشکل بیکاری از کانال تولید می گذرد/حال فرش زنجان خوب است

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و اشتغال از کانال تولید می گذرد، افزود: تمام مشکلات را باید با برنامه ریزی از کانال تولید انجام بدهیم.  وی اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر فعالیت بخش خصوصی در بخش تولید و ایجاداشتغال خوب بوده است.  رئیس سازمان صنعت، […]

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و اشتغال از کانال تولید می گذرد، افزود: تمام مشکلات را باید با برنامه ریزی از کانال تولید انجام بدهیم. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر فعالیت بخش خصوصی در بخش تولید و ایجاداشتغال خوب بوده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تکمیل پروژه های مربوط به فولاد،شروع به کار اولین واحد کنسانتره توسط چینی ها، راه اندازی اولین کار خانه باز یافت کاغذ از ضایعات در شهرک صنعتی شماره یک با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان، طرح واحد آلیاژجوشکاری کشور در زنجان از اقدامات مهمی بوده که در دولت تدبیر و امید استارت خورده است. 

فغفوری تاکید کرد: استان زنجان در حوزه فرش سه نقشه را ثبت کرده است و به دنبال ثبت یک نقشه بین اللملی هستیم. 

وی افزود: استان زنجان در بحث صنعت فرش ظرفیت‌های خوبی دارد  و  این سازمان به بحث مواد اولیه فرش تأکید جدی دارد و خوشبختانه حال فرش استان زنجان خوب است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص توسعه صادرات فرش استان زنجان گفت: حمایت‌های خوبی از تعاونی‌های روستایی استان انجام خواهد گرفت و از مصرف مواد اولیه نامرغوب در فرش جلوگیری خواهد شد.

فغفوری یاد آورشد: سازمان صنعت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری دوره‌های نقشه‌کشی را دارد تا نقشه فرش متعلق به خود استان در فرش‌های تولیدی به‌کار گرفته شود و شناسنامه نقشه ثبت‌شده به نام خود استان باشد.