حمایت از واحدهای صنعتی زنجان بر اساس دستورالعمل رونق تولید
حمایت از واحدهای صنعتی زنجان بر اساس دستورالعمل رونق تولید

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،امیر حمیدنیا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح رونق تولید از سال گذشته آغاز شده گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته نواقص این طرح برطرف شده است که امیدوارم با اجرای آن شاهد رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،امیر حمیدنیا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح رونق تولید از سال گذشته آغاز شده گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته نواقص این طرح برطرف شده است که امیدوارم با اجرای آن شاهد رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای نیمه فعال و راکد در کشور و استان عزیزمان باشیم.

وی از ابلاغ دستورالعمل رونق تولید در سال ۹۶ خبر داد و افزود: بر اساس این دستورالعمل حمایت از واحدهای صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: بر اساس این دستورالعمل میزان تسهیلات پرداختی براساس نیاز واقعی و تأیید کارگروه استانی برای بنگاه های کوچک تا ۱۰ میلیارد ریال، بنگاه های متوسط تا ۳۰ میلیارد ریال و برای طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا ۲۰ میلیاردریال می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان خاطرنشان ساخت: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات به واحدهایی است که دارای مشکل نقدینگی هستند و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار منعی برای افزایش تولید ندارند که با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع و ایجاد اشتغال جدید باشند.

حمیدنیا در مورد نرخ سود این تسهیلات نیز گفت: سود این تسهیلات براساس مصوبه شورای پول و اعتبار می باشد که در مورد سرمایه در گردش نرخ عقود مبادله ای و برای طرح های نیمه تمام بر اساس نرخ عقود مشارکتی عمل خواهد شد.

وی افزود: متقاضیانی که شرایط دریافت این تسهیلات را دارند می توانند با مدارک مورد نیاز با مراجعه به سامانه بهین یاب در قسمت تأمین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.