رئیس خانه صنعت، معدن وکشاورزی استان: ارتباط صنعت و دانشگاه زنجان کلید خورده است
رئیس خانه صنعت، معدن وکشاورزی استان: ارتباط صنعت و دانشگاه زنجان کلید خورده است

سید سجاد نباتچیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت سیمان خمسه در واحد صنعتی خود، کلاس درسی برای دانشجویان مهندسی معدن و شیمی اختصاص داده است.وی یادآورشد: این کلاس با حضور رئیس و اساتید دانشگاه زنجان برگزار شد و در آن دانشجویان به شکل عملی می توانند با مباحث […]

سید سجاد نباتچیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت سیمان خمسه در واحد صنعتی خود، کلاس درسی برای دانشجویان مهندسی معدن و شیمی اختصاص داده است.
وی یادآورشد: این کلاس با حضور رئیس و اساتید دانشگاه زنجان برگزار شد و در آن دانشجویان به شکل عملی می توانند با مباحث آموزشی خود آشنا شوند.
نباتچیان اظهار کرد: دانشگاه باید از این امکانات استفاده کند و دانشجویان را از نزدیک با مباحث کاربردی آموخته های خود آشنا سازد.
مدیرعامل شرکت سیمان خمسه گفت: از سوی دیگر این شرکت اعلام آمادگی کرده است مباحث پژوهشی مورد نیاز خود را در اختیار دانشجویان قرار دهد و حتی هزینه های انجام آن را پرداخت کند.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر حتی این شرکت خواستار اجرای پروژه های پژوهشی در این صنعت شد.
نباتچیان در هفته پژوهش سال گذشته به نمایندگی از شرکت سیمان خمسه اعلام کرده بود که حاضر است محیطی برای حضور دانشجویان در فضای صنعتی را فراهم سازد و با راه اندازی این کلاس، این وعده نباتچیان محقق شد.
شرکت سیمان خمسه در ۴۵ کیلومتری جاده زنجان به بیجار واقع شده و شامل ۲ خط آسیای سیمان با توان تولید ۱۲۰ تن در ساعت که از تکنولوژی PFEFFER استفاده می کند و روزانه ۶ هزار تن سیمان به بازار تحویل می دهد.
۳۰۰۱/۸۰۶۸
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش