راه‌اندازی دفتر نیروی دریایی راهبردی ارتش در زنجان
راه‌اندازی دفتر نیروی دریایی راهبردی ارتش در زنجان

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امیدواریم در این ایام مردم خدمت‌گزاران خود را که در حال تامین امنیت اقتصادی هستند نیز مورد دعای خیر خود قرار دهند. این مسئول با اشاره به اهداف حضور در استان زنجان، گفت: هدف اصلی حضور در استان زنجان […]

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امیدواریم در این ایام مردم خدمت‌گزاران خود را که در حال تامین امنیت اقتصادی هستند نیز مورد دعای خیر خود قرار دهند.

این مسئول با اشاره به اهداف حضور در استان زنجان، گفت: هدف اصلی حضور در استان زنجان این است که این استان قطب مهمی در بخش فناوری اطلاعات است و ریشه قوی و محکمی را در حوزه فرهنگی به خصوص فرهنگی ـ اسلامی داشته و عقبه تاریخی ویژه‌ای را نیز در این زمینه شاهد هستیم.

دریادار ایرانی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در جهاددانشگاهی وجود دارد، نسبت به توسعه بخش‌های مختلف خود گام‌های بلندی بردارد، یادآور شد: در همین راستا امروز با حضور در زنجان گام اول برای هماهنگی اولیه با جهاددانشگاهی برداشته شد.

وی ادامه داد: هدف دیگری که در محوریت اهداف دیگر گنجانده شده این است که از توانمندی جامعه علمی کشور که جامعه‌ای جوان، پرانگیزه، ولایت‌مدار و وطن‌پرست و جدی در عمل هستند، آگاهی پیدا کرده و حداکثر استفاده را از آن ببریم؛ چراکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرویی دانش‌محور ست و بالاترین دانش و فناوری‌های دنیا را دارد که بحث زیردریایی‌ها و ناوشکن‌های چندمنظوره که در داخل کشور و به دستان توانمند جوانان این آب و و خاک ساخته شده است و امروز ایران جزو سازندگان این فناوری و دارندگان آن است.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: هدف دیگر از این سفر تعامل با مسئولان استان است که بتوانیم دفتری را در استان زنجان به‌عنوان نمایندگی نیروی دریایی راهبردی داشته باشیم که در جذب علاقه‌مندان به فعالیت در این نیرو، فعالیت کند.

انتهای پیام