استان زنجان ۵۰۰ واحد نانوایی مازاد دارد
استان زنجان ۵۰۰ واحد نانوایی مازاد دارد

رسول منصوری  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در استان زنجان وضعیت نانوایی های یارانه پز خوب است و در بحث نانوایی های آزاد پز هم از لحاظ استاندارد بالا است.  وی از فعالیت بیش از هزار و ۵۵۰ واحد نانوایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ما در استان زنجان ۵۰۰ نانوایی مازاد داریم […]

رسول منصوری  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در استان زنجان وضعیت نانوایی های یارانه پز خوب است و در بحث نانوایی های آزاد پز هم از لحاظ استاندارد بالا است. 

وی از فعالیت بیش از هزار و ۵۵۰ واحد نانوایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ما در استان زنجان ۵۰۰ نانوایی مازاد داریم و تعداد نانوایی های یارانه پز و آزاد پز پاسخگوی نیازها شهروندان زنجانی است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آور شد: در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم استان در خرید گندم باکیفیت بسیار توجه شده و این سازمان در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد و با متخلفین هم اغماضی ندارد.

منصوری گفت: این سازمان با واحدهایی که اقدام به کم‌فروشی و پخت نان بی‌کیفیت کنند برخورد می‌کند و مردم گزارشات خود را می‌توانند با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه طی دو ماهه سالجاری فعالیت نانوایی ها در بحث پخت نان با کیفیت بسیار خوب بوده است. 

منصوری گفت:  این شرکت بر کیفیت نان بسیار توجه دارد و در راستای ارتقای کیفیت نان آموزش در دستور کار این شرکت است و آموزش حرف اول را در کیفیت نان بر عهده دارد و این شرکت در طول سال برنامه آموزشی نانوایان را با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و این آموزش‌ها نیز همچنان تدوام دارد.