ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان آغاز شد
ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان آغاز شد

سعید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زمان آموزشی این حوزه نزدیک به سه سال است و فارغ التحصلان دانشگاهی یا دانشجویان می توانند در این حوزه ثبت نام کنند.مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان با اشاره به اهداف حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، گفت: تبیین و توصیف ماهیت، مراحل […]

سعید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زمان آموزشی این حوزه نزدیک به سه سال است و فارغ التحصلان دانشگاهی یا دانشجویان می توانند در این حوزه ثبت نام کنند.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان با اشاره به اهداف حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، گفت: تبیین و توصیف ماهیت، مراحل و اهداف انقلاب اسلامی، شناخت ماهیت دانشگاه اسلامی و تلاش در جهت تحول علمی و ساختاری دانشگاه و ارتقای شخصیت اخلاقی و معنوی دانشجو با توجه به اهداف تمدن اسلامی از جمله اهداف این حوزه به شمار می رود.
احمدی اظهار کرد: ارتقا و عمق بخشی به معرفت و اعتقادات دینی، ارتقای سطح تحلیل و عمل سیاسی، ارتقای تحلیل و فعالیت فرهنگی دانشجویان، نخبه‌یابی، نخبه‌پروری فرهنگی و تشکیل شبکه نخبگان فرهنگی در راستای ایجاد تمدن اسلامی از دیگر هدف های تشکیل حوزه علوم اسلامی است.
وی به ضرورت تشکیل شبکه علمی فرهنگی نخبگان جهادی جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: یکی از نقش های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تبدیل دانشگاه ها به قطب نظری، عملی تحقق دانشگاه اسلامی و قطب سازماندهی دانش آموختگان انقلابی است.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز زنجان ابراز کرد: باید در عرصه پرورش متخصصان جهاد علمی به منظور تولید علوم دینی نقش آفرینی جدی داشته باشیم و برای ترویج گفتمان انقلاب با محوریت گفتمان دانشگاه اسلامی تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کرد تا تربیت دینی قشر دانشجوی انقلابی در کشور محور شده و وحدت عملی بین حوزه و دانشگاه نهادینه شود.
احمدی اظهار کرد: هم اکنون در این مرکز ۱۵۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت www.hodat.ir مراجعه کنند.
۳۲۱۶/۳۰۰۱
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: مینا افشاری