۳۱ هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شد
۳۱ هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف‌اللهیان روز دوشنبه افزود: مجموعه کارخانه های آسفالت شهرداری با تلاش شبانه روزی آمار تولید و توزیع آسفالت اردیبهشت ماه سال جاری را به بالاترین میزان پنج سال اخیر رسانده است. او گفت: آمار تولیدات کارخانه های آسفالت شهرداری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف‌اللهیان روز دوشنبه افزود: مجموعه کارخانه های آسفالت شهرداری با تلاش شبانه روزی آمار تولید و توزیع آسفالت اردیبهشت ماه سال جاری را به بالاترین میزان پنج سال اخیر رسانده است.
او گفت: آمار تولیدات کارخانه های آسفالت شهرداری اردبیل به تفکیک سال و با توجه به بارندگی هایی که در اردیبهشت صورت گرفته برای ۱۸ روز کاری از ۳۱ روز است که نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه این آمار مربوط به اردیبهشت می باشد افزود: در سال ۹۲ بیش از ۲۴ میلیون تن آسفالت ریزی داشته ایم که با تلاش های زیادی موفق شدیم تا میزان تولید آسفالت این کارخانه را در سال ۹۶ به ۳۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۵۰ تن افزایش دهیم.
وی گفت: شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده ، ییشتر پروژه‌های راکد دوباره آغاز شده و در حال اجرا است.
شهردار اردبیل تشریح کرد: شهرداری با وجود محدودیت‌های مالی در تلاش است بر اساس برنامه زمان‌ بندی پروژه‌ های مختلف را اجرا کرده و به بهره‌برداری برساند.
لطف‌ اللهیان با بیان اینکه بعد از سپری شدن زمستان سخت و روزهای برفی طولانی در وضعیت کنونی شرایط جوی مناسب اجرای پروژه‌های عمرانی است، اضافه کرد: بدون فوت وقت پروژه‌ها اجرا می‌شود.
شهر اردبیل بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶