مسابقات والیبال جام رمضان در ارومیه آغاز شد
مسابقات والیبال جام رمضان در ارومیه آغاز شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در این مسابقات که از روز شنبه ششم خرداد ماه جاری آغاز شده است تیم های شرکت کننده در چهار گروه چهار و پنج تیمی شرکت دارند.در گروه یک این مسابقات تیم‌ های کیا اسپورت، جوانان ۹ دی، جوانان بالو و علیزاده یک قرار دارند و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در این مسابقات که از روز شنبه ششم خرداد ماه جاری آغاز شده است تیم های شرکت کننده در چهار گروه چهار و پنج تیمی شرکت دارند.
در گروه یک این مسابقات تیم‌ های کیا اسپورت، جوانان ۹ دی، جوانان بالو و علیزاده یک قرار دارند و تیم‌های آذرباتری، علیزاده ۲، دهیاری قره‌حسنلو و نوجوانان هیات والیبال در گروه دوم رقابت های خود را آغاز کرده اند.
در گروه ۳ تیم‌های راهداری، حمید انوری، نیارو، کالای ورزشی میلاد و شرکت اروم دردانه و در گروه چهار نیز تیم های موزیک آذربایجان، شیرینی طلاچین، هیات ورزش همگانی، منطقه آزاد ماکو و صنایع چوب سینا حضور دارند.
بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیات والیبال این مسابقات به صورت هر شب ۲ مسابقه پس از افطار برگزار می شود.
مرحله مقدماتی به صورت دوره ای است و دور بعدی مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود تا چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شود.
در دیدارهای شب اول تیم راهداری ۲ بر صفر شرکت دردانه را پشت سر گذاشت و تیم زنده یاد سعید هاشمی با نتیجه مشابه مقابل کالای ورزشی میلاد به برتری رسید.
در دومین شب مسابقات نیز تیم شیرینی طلائیه ۲ بر یک منطقه آزاد ماکو را شکست داد و موزیک آذربایجان در ۲ ست متوالی صنایع چوب سینا را مغلوب کرد.
اکبر شرقی و مهدی احمدی به ترتیب مسئولیت سرپرستی فنی و کلی این رقابت ها را بر عهده دارند.
حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه و پرشور هوداران نقش بسزایی در بالا بردن سطح کیفی این رقابت ها دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شهر ارومیه با ۶۰ سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از ۲۰ مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنها والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
۷۱۲۵/۲۰۹۳ **خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی