برنامه های سالگردامام خمینی (ره) بامحوریت مساجد برگزار می شود
برنامه های سالگردامام خمینی (ره) بامحوریت مساجد برگزار می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،ابوالفضل طهماسبی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره)، افزود: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد ایجاد تهاجم فرهنگی در جامعه است و امروز باید نسل جوان را با ارزشهای اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) آشنا کنیم. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،ابوالفضل طهماسبی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره)، افزود: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد ایجاد تهاجم فرهنگی در جامعه است و امروز باید نسل جوان را با ارزشهای اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از۴ هزار نفر در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس سبک و سنگین به مرقد امام خمینی اعزام شدند ولی امسال با توجه به مقارن شدن سالگردامام خمینی با ماه رمضان امسال اعزام از استان زنجان نداریم. 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: امسال از استانهای سمنان،تهران،قزوین و کرج به مرقد امام خمینی اعزام می شوند. 

طهماسبی تاکید کرد: برنامه های سالگرد امام خمینی (ره) در زنجان با محوریت مسجد خواهد بود و طبق منویات رهبری ما برای اداره مساجد انقلاب کردیم و باید اندیشه های والا این امام بزرگوار در جامعهبه خوبی تبیین شود. 

وی افزود: در سالگراد امام خمینی (ره) نقش ولایت فقیه در وحدت ملی و پشتیبانی از رهبری توسط ائمه جماعت در مساجد سخنرانی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر فضا سازی لازم در شهر زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه رحلت امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضانمقارن است باید برنامه های تدوین شده اصولی و درست مد نظر قرار گیرد و برنامه ها باید کیفی بوده و طوری باشد که نسل جوان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان  بر تعامل تنگاتنگ دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاهها همکاری لازم را با سپاه داشته باشند.