انجام ۲۸۵ بازرسی صنفی در پلدشت
انجام ۲۸۵ بازرسی صنفی در پلدشت

یوسف هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بازرسی ۶ فقره پرونده منجر به تخلف به ارزش پنج میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال کشف شده است.وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال جاری، هشت هزار و ۷۵۴ نخ انواع سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۲ میلیون و […]

یوسف هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بازرسی ۶ فقره پرونده منجر به تخلف به ارزش پنج میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال کشف شده است.
وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال جاری، هشت هزار و ۷۵۴ نخ انواع سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۲ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۲۰۰ ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه دا: ۷۶ مورد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۴۳ میلیون و ۸۲۱ هزار ریال از دیگر کشفیات این سازمان است که پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با بیان اینکه میزان کشفیات و تخلفات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: بیشتر تخلفات ناشی از درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و گرانفروشی بوده است.
هاشمی ادامه داد: در این مدت ۱۱ مورد پروانه کسب صنفی جدید صادر و ۷۵ مورد آموزش به صنوف و صدور اخطار به واحدهای بدون پروانه کسب انجام شده است.
وی بیان کرد: صدور ۵۵ مورد کارت پیله وری، تایید ۱۵ فقره کارت مرز نشینی، تمدید ۷۲ جلد صدور ثبت آماری صادرات از دیگر اقدامات ما در این مدت بوده است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حدود ۸۱ هزار واحد صنفی در اذربایجان غربی فعال بوده که حدود ۲۰ هزار واحد از آنها در شهرستان ارومیه مستقر است.
در دولت یازدهم ۸۹۰ هزار و ۷۶۸ فقره بازرسی صنفی در این استان انجام و ۴۴ هزار و ۳۴۸ پرونده در این خصوص تشکیل شده است.
شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان‌غربی، در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستانهای چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، ۷۲ آبادی و شهر پلدشت است.
۸۱۳۵/ ۲۰۹۳ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی