مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود
مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود

جواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر به جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود:  جمع خوانی قرآن کریم از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود.  وی اظهار کرد:  ششمین سال است که مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود و هر روز بیش […]

جواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر به جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود:  جمع خوانی قرآن کریم از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود. 

وی اظهار کرد:  ششمین سال است که مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود و هر روز بیش از دو هزار نفر در این مراسم حضور دارند. و در برگزاری این برنامه بیش از ۵۰ خادم همکاری لازم را دارند. 

غم پرور تاکید کرد: سال به سال استقبال از جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان بیشتر و بهتر می شود. 

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و قرآن برای هدایت انسان‌ها در ماه مبارک رمضان نازل‌شده و تلاوت آن فضیلت بسیار زیادی دارد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد:  ماه رمضان به‌عنوان بهار قرآن یادشده است بنابراین باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. 

غم پرور افزود: حسینیه اعظم زنجان در طول سال برنامه های فرهنگی و قرآنی خوبی را اجرا می کند و مردم هم استقبال بسیار خوبی از این برنامه ها دارند.