برند شهر زنجان تا پایان بهار رونمایی می شود
برند شهر زنجان تا پایان بهار رونمایی می شود

غلامحسین جمیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در تلاش برای شناسایی یک مجری برای در اختیار قرار دادن این سند هستیم.وی یادآورشد: با شناسایی مجری و از محل اجرای این سند، می توان به سمت ساخت برندی برای شهر زنجان حرکت کرد.جمیلی اظهار کرد: بخش های مطالعاتی و […]

غلامحسین جمیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در تلاش برای شناسایی یک مجری برای در اختیار قرار دادن این سند هستیم.
وی یادآورشد: با شناسایی مجری و از محل اجرای این سند، می توان به سمت ساخت برندی برای شهر زنجان حرکت کرد.
جمیلی اظهار کرد: بخش های مطالعاتی و ارزیابی پیش از اجرا انجام شده است و از این پس با ورود به مرحله اجرا، ایجاد این برند روند سختی را طی خواهد کرد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای چنین سندی علاوه بر حضور یک مجری بخش خصوصی نیازمند همکاری دستگاه های اصلی از جمله شهرداری، استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اصناف و بازاریان، صدا و سیما و به ویژه مردم است.
وی بر لزوم همراهی جدی مردم برای اجرای این سند تاکید و خاطرنشان کرد: همراهی مردم می تواند مسیر اجرای این سند را هموار و زمینه را برای دستیابی به اهداف و بخش های مختلف آن فراهم کند.
موضوع ساخت برند از نیمه دوم سال ۹۴ با همراهی اتاق بازرگانی و استانداری زنجان در دستور کار قرار گرفت و در نهایت تهیه و تنظیم سند این برند به شرکت وانیا واگذار شد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی