حسن روحانی: نبود دیدار تدارکاتی، دغدغه اصلی ماست
حسن روحانی: نبود دیدار تدارکاتی، دغدغه اصلی ماست

حسن روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اردوی تیم‌ملی از ۸ خرداد به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، افزود: در این اردو که به مدت یک هفته به انجام خواهد رسید، دو مسابقه انتخابی نیز برای تعیین نفرات نهایی برگزار می‌شود تا ترکیب پنج نفره تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که […]

حسن روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اردوی تیم‌ملی از ۸ خرداد به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، افزود: در این اردو که به مدت یک هفته به انجام خواهد رسید، دو مسابقه انتخابی نیز برای تعیین نفرات نهایی برگزار می‌شود تا ترکیب پنج نفره تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اواخر تیرماه در قزاقستان برگزار می‌شود، مشخص شود.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر تکلیف سه وزن از پنج وزن اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا مشخص شده است، تصریح کرد: در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم پوریا اقدسی از استان البرز، در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم علی محمدی از استان زنجان و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم امیرحسین بیگدلی از استان قزوین جزو نفراتی هستند که حضورشان در این رقابت‌ها مسجل شده است.

روحانی ادامه داد: برای تعیین دو وزن دیگر نیز قرار است عرفان داوودی از همدان و حسین خدری از قم در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم به مصاف هم بروند. همچنین در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم، کامران بصیری از استان مرکزی با یوسف شاطرزاده از اصفهان پیکار خواهد کرد تا چهره پنج نفر اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص شود.

سرمربی تیم‌ملی کاراته نوجوانان ایران ضمن قدردانی از مسئولان شهرداری زنجان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان که زمینه را برای برگزاری هر چه بهتر این اردو هم به لحاظ اسکان و هم از جهت تغذیه فراهم کردند، گفت: در حال حاضر تیمی که قرار است اردوی خود را در زنجان آغاز کند، تیمی کم‌تجربه بوده و هیچ بازی تدارکاتی تا به امروز برگزار نکرده است.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان نوجوان کاراته ایران اولین حضور خود در میادین برون مرزی را تجربه می‌کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری دیدارهای تدارکاتی می‌توانست ضمن کاهش استرس دیدار مقابل حریفان خارجی، تجربه ملی‌پوشان را نیز برای حضوری قدرتمندتر در این میدان آسیایی بالا ببرد.

انتهای پیام