سیره و اندیشه های امام خمینی(ره)در جامعه معرفی و تبیین شود
سیره و اندیشه های امام خمینی(ره)در جامعه معرفی و تبیین شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رسول بیات ظهر یکشنبه  در دومین جلسه هماهنگی ارتحال امام خمینی (ره) ،به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: هر میهمانی و میزبانی آدابی دارد و حال که میزبان خداوند متعال است باید بکوشیم شرایط میهمان خدا بودن را در خود تقویت کنیم.  وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رسول بیات ظهر یکشنبه  در دومین جلسه هماهنگی ارتحال امام خمینی (ره) ،به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: هر میهمانی و میزبانی آدابی دارد و حال که میزبان خداوند متعال است باید بکوشیم شرایط میهمان خدا بودن را در خود تقویت کنیم. 

وی با بیان اینکه اگر معتقدیم امام یک فرهنگ و تفکر است، باید بکوشیم که این فرهنگ را گسترش دهیم، گفت: انقلاب، نظام و امام به همه ربط دارد و برای همه است و انتظار می‌رود که برنامه‌های مناسبی برای این روزها داشته باشیم. 

بیات تاکید کرد: رهبری نظام چه در زمان رهبری امام خمینی (ره) و چه پس از ایشان، جزء رهبری‌های بی‌نظیر در سطح جهان است و اگر رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود که هم‌اکنون در تندبادهای جهانی در چه جایگاهی قرار داشته باشیم. 

وی افزود: هر اندازه که برای تبیین فرهنگ و اندیشه امام خمینی (ره) هزینه کنیم، برای پایدارسازی و توانمندی دین خود هزینه کرده‌ایم و انتظار می‌رود این هزینه‌ها و تلاش‌ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خود را نشان دهد.

فرماندار زنجان باید  باید سیره و اندیشه های امام خمینی(ره)در جامعه معرفی و تبیین شود و نسل های آینده باین افکار آشنا شوند، تصریح کرد: تمامی مسئولیت ها از قبل مشخص شده است و این جلسات برای آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌ها برگزار می‌شود. 

بیات افزود: امام خمینی (ره) تنها یک فرد نبود بلکه یک شخصیت، نماد، اندیشه و فرهنگ بود و با توجه به میزانی که از اندیشه و شخصیت خود برای تدوین و پایه‌گذاری انقلابی جهانی هزینه کرد، هر اندازه که در تبیین این اندیشه‌ و فرهنگ بکوشیم و هزینه کنیم، باز هم کم است. 

وی تصریح کرد:‌باتوجه به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در سال جاری و برنامه ‌های پیش‌بینی شده در سحح کشور و استان، امسال اعزام به حرم مطهر و ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران نخواهیم داشت.

فرماندار زنجان به برگزاری پرشور و حداکثری انتخابات امسال و تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی و دستگاه‌های موثر اشاره کردو افزود: انتخابات امسال با تمام توان برگزار شد و آنچه که گفته مقام معظم رهبری در راستای برگزاری امن، سالم و پرشور انتخابات و حفاظت از آراء مردم بود، اجراشد.