۲ ماهه امسال روزانه به طور متوسط  ۵۵ واقعه ولادت در زنجان به ثبت رسید
۲ ماهه امسال روزانه به طور متوسط  ۵۵ واقعه ولادت در زنجان به ثبت رسید

سید علی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده در ۲ ماهه امسال برابر با سه هزار و ۳۹۴ واقعه گزارش شد که مدت مشابه سال قبل برابر با سه هزار و ۳۷۹ واقعه بود.وی اظهار کرد: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از […]

سید علی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده در ۲ ماهه امسال برابر با سه هزار و ۳۹۴ واقعه گزارش شد که مدت مشابه سال قبل برابر با سه هزار و ۳۷۹ واقعه بود.
وی اظهار کرد: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در ۲ ماهه سال جاری برابر با سه هزار و ۳۸۲ واقعه می باشد که مدت مشابه سال قبل برابر با سه هزار و ۳۴۴ واقعه بوده و درصد ثبت مهلت قانونی برابر ۹۸٫۵۲ درصد است.
شفیعی افزود: شمار ولادت ثبت شده در مهلت قانونی طی ۲ ماهه سال ۹۶ برابر با سه هزار و ۳۳۲ واقعه می باشد که مدت مشابه سال قبل برابر با سه هزار و ۳۰۸ واقعه است.
وی بیان کرد: تعداد موالید پسر در مدت یاد شده برابر با یکهزار و ۷۳۶ واقعه بوده و شمار موالید دختر نیز در مدت مشابه سال قبل برابر با یکهزار و ۶۵۸ واقعه بوده است.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: نسبت جنسی پسر به دختر در ۲ ماهه امسال برابر با ۱۰۵ می باشد، یعنی به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر ، تولد ۱۰۵ پسر به ثبت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع و به لحاظ تفکیک جنسیت و منطقه، ولادت یکهزار و ۱۹۲ پسر و یکهزار و ۱۳۴ دختر در شهرها و نیز تولد ۵۴۴ پسر و ۵۲۴ دختر در روستاهای استان طی مدت یاد شده به ثبت رسیده است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده این استان در سال گذشته ۲۰ هزار و ۵۳۴ واقعه است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۱ هزارو ۳۶۷ واقعه بود.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی