عاملان شهادت مرزبانان ارومیه با پاسخ دندان شکنی مواجه می شوند
عاملان شهادت مرزبانان ارومیه با پاسخ دندان شکنی مواجه می شوند

سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مرزبانی ارومیه با اشاره به اینکه مرزبانان غیور ایران اسلامی برای برقراری امنیت پایدار جان خود را تقدیم می کنند، افزود: شهدای مرزبانی جزء شهدای مدافعان حرم جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.وی اضافه کرد: پیام شهدای مرزبانان ایران اسلامی در جامعه بصیرت است […]

سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مرزبانی ارومیه با اشاره به اینکه مرزبانان غیور ایران اسلامی برای برقراری امنیت پایدار جان خود را تقدیم می کنند، افزود: شهدای مرزبانی جزء شهدای مدافعان حرم جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.
وی اضافه کرد: پیام شهدای مرزبانان ایران اسلامی در جامعه بصیرت است و ما باید با اقتدا به این شهدا، بصیرتمان را هر روز افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز توطئه هایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب می دهند ولی با تلاش جان برکفان نیروهای مسلح به تبعیت از مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه این توطئه ها خنثی می شود.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه ایران اسلامی در منطقه پرتلاطم، امنیت بی نظیری دارد، ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی منطقه شمال غرب کشور جولانگاهی برای اشرار بود ولی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی امروز امن ترین کشور در خاورمیانه هستیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در درگیری عصر روز گذشته /شنبه/ مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشرار، سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی /اهل میاندوآب/ و استوار دوم جواد فرحی /اهل بناب/ به شهادت رسیدند و استوار دوم رضا نعمتی و سرباز وظیفه حسین قهرمانی نیز مجروح شدند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا مرزهای مشترک ایران و ترکیه با ۵۵۰ کیلومتر طول در آذربایجان غربی قرار دارد که ۱۵۰ کیلومتر آن در شهرستان ارومیه واقع است.
۶۰۰۹/۲۰۹۳ ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی