کشف محموله قاچاق زالو در اردبیل
کشف محموله قاچاق زالو در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، یک تبعه آذربایجانی برای قاچاق زالو در اردبیل شناسایی و دستگیر شد.حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حومتی استان اردبیل گفت: با کشف و ضبط بیش از ۲۰ کیلوگرم زالو، پرونده این تخلف در […]

کشف محموله قاچاق زالو در اردبیلبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، یک تبعه آذربایجانی برای قاچاق زالو در اردبیل شناسایی و دستگیر شد.
حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حومتی استان اردبیل گفت: با کشف و ضبط بیش از ۲۰ کیلوگرم زالو، پرونده این تخلف در شعبه وِزه قاچاق کالا و ارز تشکیل و رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله سوار به این تخلف رسیدگی کرد.
وی گفت: با احراز قاچاق، تبعه آذربایجانی به ضبط محموله و پرداخت ۲۸۲ میلیون و ۶۱۷ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که با توجه به عدم تجدیدنظر خواهی متخلف، حکم صادره قطعی و لازم الجرا است.
نجف زاده افزود: این فرد که تبعه کشور آذربایجان است قصد قاچاق محموله به کشور آذربایجان را داشت که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.