ایستگاه افطاری ساده در اردبیل برپا شد
ایستگاه افطاری ساده در اردبیل برپا شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرداری اردبیل با برپایی ایستگاه افطاری ساده ضمن پذیرایی از شهروندان روزه‌داری که در لحظه افطار به هر دلیلی امکان حضور در منزل را ندارند، تلاش دارد تا حال و هوای معنوی این ماه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرداری اردبیل با برپایی ایستگاه افطاری ساده ضمن پذیرایی از شهروندان روزه‌داری که در لحظه افطار به هر دلیلی امکان حضور در منزل را ندارند، تلاش دارد تا حال و هوای معنوی این ماه را در سطح شهر حاکم سازد.

وی افزود: طرح ایستگاه افطاری در سال گذشته نیز اجرا و با استقبال قابل توجه شهروندان همراه شد که به همین دلیل در سال جاری نیز اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل یکی از اهداف ایستگاه افطاری ساده را ترویج سفره‌های افطاری ساده عنوان کرد و گفت: علاوه بر این به دنبال ایجاد حال و هوای معنوی و نشاط اجتماعی به واسطه قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان هستیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه شهرداری اجرای برنامه‌های فرهنگی را مسئولیت خود می‌داند، ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود تا فضای شهری شادابی و نشاط لازم را کسب کرده و همدلی در بین شهروندان ایجاد شود.