کشف ۲۸ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ارومیه
کشف ۲۸ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ارومیه

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در یک توقفگاه در ارومیه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.وی اضافه کرد: ماموران با انجام فعالیت های اطلاعاتی نامحسوس محل مورد […]

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در یک توقفگاه در ارومیه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام فعالیت های اطلاعاتی نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی نسبت به بازرسی و کشف این میزان گازوئیل قاچاق اقدام کردند.
به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۵۱ عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود ۱۷ درصد بیشتر از سال ۹۴ بوده و ۲۸ شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی