توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان
توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان

علی جوان درگفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان اشاره کردو افزود: در روستاهای رجعین، قولتوق، دیزج اباد ،کهلا ،نصیر اباد ،دستجرد طارم و گوهر طارم ، سنبل آباد و ویر سالن ورزشی وجود دارد که در مجموع ۱۰ روستای استان زنجان از نعمت سالن ورزشی برخوردار هستند. وی اظهار […]

علی جوان درگفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان اشاره کردو افزود: در روستاهای رجعین، قولتوق، دیزج اباد ،کهلا ،نصیر اباد ،دستجرد طارم و گوهر طارم ، سنبل آباد و ویر سالن ورزشی وجود دارد که در مجموع ۱۰ روستای استان زنجان از نعمت سالن ورزشی برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر توسعه فضاهای ورزشی در  استان و به خصوص در روستاها تاکید جدی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  گفت: یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش استان توجه به حوزه جوانان  است چرا که امروز جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده هستند و برنامه ریزی برای جوانان مورد تاکید قرار دارد.

جوان تاکید کرد: باید جوانان روستا هم از فرصت های ورزشی به خوبی استفاده کنند و این ها هستند که در آینده قهرمان کشوری و بین اللملی خواهند شد.

وی  به دو محور حوزه ورزشی اشاره کرد و یاد آورشد: در حوزه ورزش توجه به ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی مورد توجه خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید حضور مردم در حوزه ورزش را گسترش دهیم و زمانی موفق خواهیم بود که خود مردم در صحنه باشند.

جوان تصریح کرد: در روستاها جوانان بسیار توانمند و با استعدادی وجود دارد که باید از این استعدادها به خوبی استفاده شود تا پله های قهرمانی را طی کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از جوانان توانمند در رشته های ورزشی مختلف است و در سطح استان زنجان نیز نزدیکی به بخش خصوصی و صنایع استان مورد توجه جدی قرار خواهد داشت.