دمای بیشینه زنجان نسبت به میانگین بلندت مدت پنج درجه افزایش دارد
دمای بیشینه زنجان نسبت به میانگین بلندت مدت پنج درجه افزایش دارد

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی های انجام شده دمای کمینه شهر زنجان، امروز ۹ درجه بالای صفر است که نسبت به میانگین بلندت مدت و مدت مشابه سال قبل تفاوت چندانی نشان نمی دهد.وی اظهار کرد: بر این اساس دمای هوا روز دوشنبه سه درجه ای […]

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی های انجام شده دمای کمینه شهر زنجان، امروز ۹ درجه بالای صفر است که نسبت به میانگین بلندت مدت و مدت مشابه سال قبل تفاوت چندانی نشان نمی دهد.
وی اظهار کرد: بر این اساس دمای هوا روز دوشنبه سه درجه ای کاهش می یابد، اما از روز سه شنبه تا پایان هفته، روند افزایشی خواهد داشت.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز این استان نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی و در منطقه طارم، پوشش ابر و مه گزارش شده است و برای روز دوشنبه نیز شرایط پایداری حاکم خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خیرآباد با چهار درجه و ماهنشان با ۳۴ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش نشان می دهد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی