طرح ضیافت در  ۳۸ فروشگاه استان زنجان اجرا می شود
طرح ضیافت در  ۳۸ فروشگاه استان زنجان اجرا می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای تجدید بیعت با نظام و مقام معظم رهبری بوده است. وی به افزایش قیمت گوشت اشاره کردو گفت: در این مورد علاوه بر توجه به مباحث […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای تجدید بیعت با نظام و مقام معظم رهبری بوده است.

وی به افزایش قیمت گوشت اشاره کردو گفت: در این مورد علاوه بر توجه به مباحث تولید، باید صرفه و صلاح مصرف کننده هم لحاظ شود و مدیریت باید بر اساس مفاهیم در سطح جامعه اعمال شود.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  گفت: قیمت تعیین شده برای گوشت قرمز مربوط به چند وقت پیش بوده که قیمت دام زنده هم پایین‌تر از زمان فعلی بوده است.

فغفوری به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت اشاره کردو گفت: این نمایشگاه در مساحت ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربعی در سه کریدور اقلام پرمصرف این ایام را به مردم عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: برنج، شکر و گوشت منجمد وارداتی از جمله اقلام تهیه شده برای توزیع در طرح ضیافت  است و  ۳۸ فروشگاه در اجرای طرح ضیافت سال جاری مشارکت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان به فرهنگ سازی انجام شده در مورد نان سبوس دار اشاره کردو گفت: برای ترویج مصرف نان سبوس دار به صورت علمی وارد شد.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان با اشاره به مقایسه قیمت گوشت با استان‌های دیگر گفت: این مقایسه به دلیل توریستی بودن اغلب این استان‌ها درست نیست.

بشیر مقدمی استقبال مردم استان زنجان از گوشت قرمز را خوب اعلام کردو گفت: قیمت گوشت در استان زنجان به دلیل ضعف اقتصادی مردم باید مدیریت و کنترل شود.