مردم در انتخابات اعلام کردندکه از وعده های بی اساس خسته هستند
مردم در انتخابات اعلام کردندکه از وعده های بی اساس خسته هستند

احمد نصیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این را دریافتند که در گذشته چوب بی برنامه گی در ایران را خوردند و عده ای با شعارهای عوام فریبانه چه بلایی سر کشور آوردند.وی با بیان اینکه یک مدیر نباید در دفاع از عملکرد دولت لکنت زبان بگیرد ، تاکید کرد: […]

احمد نصیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این را دریافتند که در گذشته چوب بی برنامه گی در ایران را خوردند و عده ای با شعارهای عوام فریبانه چه بلایی سر کشور آوردند.
وی با بیان اینکه یک مدیر نباید در دفاع از عملکرد دولت لکنت زبان بگیرد ، تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران در استان با دولت همراهی خوبی نداشتند.
این فعال سیاسی به رأی پایین دکتر روحانی نسبت به رقیب در استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده ضرورت بازنگری و برنامه ریزی جدی دولت آینده در این استان است.
وی به ضرورت بررسی عملکردها و آسیب ها تاکید کرد و افزود: امیدوارم دولت نسبت به این موضوع توجه نشان دهد.
نصیری اظهار کرد: خوشبختانه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عقلای هر دو جناح به میدان آمدند و مردم را به آرامش دعوت کردند، البته مردم نیز به دنبال آرامش در کشور هستند و از کشمکش ها و تنش ها خشته شدند.
نصیری تصریح کرد: مردم می خواهند با دنیا ارتباط داشته باشیم، داد و ستد کنیم، نتیجه انتخابات هم این را به خوبی نشان داد.
وی افزود: جریان رقیب دکتر حسن روحانی در انتخابات، با نشانه گرفتن معیشت و اقتصاد، بزرگنمایی فقر و فلاکت در کشور، با سوء استفاده از از بیکاری جوانان با تمام وجود به میدان آمده بود ولی با همه اینها ، با اقبال مردم مواجه نشد.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت دولت دوم روحانی نسبت به دوره قبل بسیار سنگین شده است، گفت: دولت دوازدهم باید با مردم بسیار شفاف باشد، دیگر مبارزه کردن با فساد با حروف ابجد و الفبا شایسته این مردم نیست و لازم است برای خشکاندن ریشه فساد، با فساد هر کسی در هر جایی که هست برخورد شود.
منتتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهر زنجان گفت: مردم در انتخابات شورا نیز با رأی ندادن به برخی تبلیغات جنجالی، نشان دادند که مساله مهم برای آنان انتخاب افراد با تجربه و کارآزموده است.
وی با بیان اینکه شهروندان از شورا کار برای توسعه و پیشرفت شهر را می خواهند، خاطرنشان کرد: ما باید با هماهنگی و کنار گذاشتن اختلافات جناحی و سلیقه ای، تمام تلاشمان را برای توسعه شهر در این دوره انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ۲۹ اردیبهشت همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب اکثریت آراء برای دومین بار رئیس جمهوری اسلامی ایران شد.
۷۳۱۲/۸۰۶۸
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش