۲۶ میلیون مترمکعب سد در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
۲۶ میلیون مترمکعب سد در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اصغر سلیمان زاده پیش از ظهر شنبه در تشریح برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این مجموعه تصریح کرد: درراستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آبگیری یا افتتاح سد برنامه‌ریزی شده که امسال دو سد تازه کند و احمد بیگلو در دستور کار است. وی افزود: علاوه بر این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اصغر سلیمان زاده پیش از ظهر شنبه در تشریح برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این مجموعه تصریح کرد: درراستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آبگیری یا افتتاح سد برنامه‌ریزی شده که امسال دو سد تازه کند و احمد بیگلو در دستور کار است.

وی افزود: علاوه بر این آبگیری و یا افتتاح سدهای غیر مرزی شامل بفراجرد و گیوی نیز برنامه‌ریزی شده که با تکمیل سد گیوی، تکمیل سد بفراجرد دنبال می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بخش از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را بهره‌برداری از ۱۰ هزار و ۶۸۸ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این نصب ۱۱۴ کنتور هوشمند آب و برق در دستور کار است.

سلیمان زاده به نصب ۹۰ کنتور حجمی بر روی چاه‌ها اشاره و تأکید کرد: ۳۰ دستگاه اندازه‌گیری روی منابع آبی سطحی نیز امسال نصب می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این امسال پرکردن ۶۲ حلقه چاه و ساماندهی یک کیلومتر رودخانه برنامه‌ریزی شده است.