نگاه معاد محور وخداترسی لازمه سعادت ابدی است
نگاه معاد محور وخداترسی لازمه سعادت ابدی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان،  آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در جمع شورای مدیران صدا و سیمای مرکز  زنجان با اشاره به تغییر ماهیت دشمنی معاندان با نظام اسلامی تصریح کرد: حجم گسترده فعالیت دشمنان در عرصه رسانه، نشان دهنده این موضوع […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان،  آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در جمع شورای مدیران صدا و سیمای مرکز  زنجان با اشاره به تغییر ماهیت دشمنی معاندان با نظام اسلامی تصریح کرد: حجم گسترده فعالیت دشمنان در عرصه رسانه، نشان دهنده این موضوع است که ما درگیر یک جنگ نرم تمام عیار در بخشهای اعتقادی و فرهنگی هستیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری نگاه معاد محور وخداترسی را لازمه سعادت ابدی دانست و افزود: عمل به دین الهی، پرهیز از منکر و چشم پوشی از جاذبه های موقت دنیوی، ضامن رسیدن به قرب الهی است و مسئولین و آحاد مردم باید این آموزه های ذی ارزش اسلامی را اساس زندگی خود قرار دهند.

دولابی با تاکید بر جایگاه رسانه ملی در جبهه فرهنگی انقلاب افزود: امروز مدیران و برنامه سازان صداوسیما ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که در عرصه های دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان پاکشان را فداکردند و در عصر حاضر هم علیرغم هجمه ها و تهمت ها، و با وجود کمبود ها، عاشقانه و خالصانه در جبهه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن فعالیت می کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر کارکنان رسانه ملی و به ویژه صداوسیمای مرکز زنجان گفت : به درستی که کارکنان رسانه ملی امروز در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام قرار داشته و در این راستا نیز علی رغم مشکلات فراوان خوب عمل کرده است و میزان بیننده ۷۷ درصدی شبکه استانی اشراق موید این ادعاست که مردم استان از عملکرد قابل تقدیر رسانه استانی رضایت دارند .

همچنین مدیرکل مرکز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند تولید برنامه های مختلف در حوزه های سیما، صدا و خبر ترویج دین و اخلاق را دو محور اصلی فعالیت رسانه استانی بیان کرد.

صفری با اشاره به دشواریهای رقابت رسانه ای در عصر حاضر افزود: پرداخت به محتوا در مسیر جلب نظر مخاطبان عمده ترین شاخصه برنامه های مرکز زنجان است و در این راه تمام مصالح جامعه و نظام رعایت می شود.

مدیرکل مرکز با اشاره به گستردگی اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی در دهها شبکه ماهواره ای و فضای مجازی تصریح کرد: صدا و سیما بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است و لازم است تمام دستگاههای فرهنگی و دلسوزان انقلاب و اسلام در این مسیر یاریگر رسانه ملی باشند.