زنجانی هامنتظر هوای گرم باشند/ورود گرد و غبار به زنجان
زنجانی هامنتظر هوای گرم باشند/ورود گرد و غبار به زنجان

احد یاغموری در گفتگوبا خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان نجان طی چند روز آینده اشاره کردو افزود: توده گرد و غبار در کشور عراق وارد شمالغرب کشور و استان زنجان شده است.  وی اظهار کرد: با توجه به اینکه توده گردوغبار تا اوایل روز یکشنبه در استان مهمان است بیماران خاص در بیرون از خانه به […]

احد یاغموری در گفتگوبا خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان نجان طی چند روز آینده اشاره کردو افزود: توده گرد و غبار در کشور عراق وارد شمالغرب کشور و استان زنجان شده است. 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه توده گردوغبار تا اوایل روز یکشنبه در استان مهمان است بیماران خاص در بیرون از خانه به مدت طولانی ترددنکنند. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده خبر دادو گفت:  از بعد از ظهر وزش باد در استان شدید می شود و سرعت آن بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که در این میان شهروندان زنجانی از تردد در ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خود داری کنند. 

یاغموری به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کردو گفت: اولین روز  ماه رمضان با هوای گرم شد و هوا تا روز دوشنبه بیش از ۵ درجه سانتیگراد افزایش می یابد. 

وی به گرمترین و خنک ترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته  اشاره کردو یاد آورشد: در این میان خیرآباد با ۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و ماهنشان با ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کردو گفت: دمای فعلی شهر زنجان  ۱۵ درجه سانتیگراد است  که نسبت به روز گذشته چند درجه ای گرم شده است.