مشکلات قلبی و تنفسی، بیشترین ماموریت‌های غیرتصادفی در زنجان
مشکلات قلبی و تنفسی، بیشترین ماموریت‌های غیرتصادفی در زنجان

جواد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه مجموع ماموریت‌های دو ماهه اول امسال برابر با ۵۵۹۳ مورد بوده است، افزود: از این تعداد ۳۹۵۱ مورد مربوط به ماموریت‌های شهری و ۱۳۸۹ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای و ۲۵۳ مورد ماموریت نیز بین مراکز درمانی بوده است. وی با بیان اینکه […]

جواد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه مجموع ماموریت‌های دو ماهه اول امسال برابر با ۵۵۹۳ مورد بوده است، افزود: از این تعداد ۳۹۵۱ مورد مربوط به ماموریت‌های شهری و ۱۳۸۹ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای و ۲۵۳ مورد ماموریت نیز بین مراکز درمانی بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۳۰۲ مورد از ماموریت‌های غیرتصادفی مربوط به بیماری‌های قلبی و تنفسی بوده است، ادامه داد: در این مدت ۲۵۸۸ مورد اعزام به بیمارستان از جمله ماموریت‌های غیرتصادفی داشتیم و تعداد ماموریت‌های تصادفی نیز برابر با ۱۲۹۱ مورد بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های بالگرد اورژانس از ابتدای افتتاح ۲۰ مورد بوده است، گفت: تعداد ماموریت‌های بالگرد از ابتدای امسال ۱۲مورد بوده است.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس استان زنجان افزود: تعداد کل ماموریت‌های دو ماهه اول امسال در مقایسه با پارسال ۳۱۷ مورد افزایش داشته است که از این تعداد ۲۳۶ مورد در تعداد ماموریت‌های شهری و ۷۸ مورد آن مربوط به تعداد ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

انتهای پیام