۱۱۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کود ک و نوجوان زنجان شرکت کردند
۱۱۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کود ک و نوجوان زنجان شرکت کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ولی الله رحیمی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دردارالقرآن کریم، زنجان افزود: این جشنواره با همکاری شهرداری و شعبات دار القرآن کریم زنجان از ۲۰ اردیبشهت ماه شروع شده بود.  وی اظهار کرد: در این جشنواره هزار و ۱۰۰ نفر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ولی الله رحیمی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دردارالقرآن کریم، زنجان افزود: این جشنواره با همکاری شهرداری و شعبات دار القرآن کریم زنجان از ۲۰ اردیبشهت ماه شروع شده بود. 

وی اظهار کرد: در این جشنواره هزار و ۱۰۰ نفر ازجوانان و نوجوانان شرکت داشتند و در بخش حفظ و نقاشی با هم رقابت کردند که آثار خوبی در بخش نقاشی با موضوعات دینی به مرکز ارسال شده بود. 

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: این جشنواره با موضوعات دینی و قرآنی بوده و استقبال از این جشنواره بسیار خوب بوده است. 

رحیمی تاکید کرد: خوشبختانه استان زنجان با داشتن مردمی ولایی و حسینی در بحث تربیت حافظان قرآنی پیشقدم بوده و گام های بزرگی را برداشته است و برای ارتقای باورهای دینی جوانان و نوجوانان این مرکز برنامه ریزی لازم را دارد. 

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان  گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برنامه ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده است و این موسسه برای تقویت ارزشهای دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دوره های متنوعی را برگزار می کند و خوشبختانه در استان زنجان استقبال جوانان از برنامه های قرآنی بسیار خوب است. 

رحیمی تصریح کرد: این موسسه برای همه سنین برنامه های قرآنی را در طول سال برگزار می کند