کشف بیش از ۱۹ کیلو گرم تریاک در زنجان
کشف بیش از ۱۹ کیلو گرم تریاک در زنجان

 سرهنگ جعفر کردلودر گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۹ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی […]

 سرهنگ جعفر کردلودر گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۹ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:  ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد محموله موادمخدر را بوسیله یک دستگاه سوار پراید به یکی از شهرستان های استان انتقال دهد.

 کردلو تصریح کرد: عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل ۶ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و شهرستان طارم و زنجان به اجرا درآمد ومأموران موفق شدند متهم را در محور زنجان – خرمدره شناسایی و دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق  از این خودرو ۱۹ کیلو  ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در داخل کوله پشتی متهم جاسازی شده بود کشف کردند، گفت : این متهم  با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  می تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.  

کردلو ابراز کرد:  شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی، ایجاد بی‌هویتی ملی و دینی در معتادان، زیان‌های اجتماعی، فروپاشی خانواده‌ها، بروز مشکلات را در پی دارد.

وی افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاه‌های متولی نقش تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد.