کشف اشیای تاریخی و دستگیری یک حفّار غیر مجاز در پارس آباد
کشف اشیای تاریخی و دستگیری یک حفّار غیر مجاز در پارس آباد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین بهمنی روز جمعه در تشریح جزیئات این خبر گفت: به دنبال کسب خبر مردمی مبنی بر اینکه شخصی در این شهرستان اقدام به حفاری در حیاط منزل خود می کند، ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان وارد عمل شدند.وی افزود: بعد از صحت این خبر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین بهمنی روز جمعه در تشریح جزیئات این خبر گفت: به دنبال کسب خبر مردمی مبنی بر اینکه شخصی در این شهرستان اقدام به حفاری در حیاط منزل خود می کند، ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان وارد عمل شدند.
وی افزود: بعد از صحت این خبر و شناسایی محل مورد نظر، ماموران بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی وارد عمل شده و موفق به کشف پنج عاج فیل، ۱۲ قطعه استخوان شکسته، چهار قطعه تکه سفال، سه قطعه کاسه سفال، یک قطعه سکه تاریخی و تعدادی دانه تسبیح شدند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط یک نفر حفّار غیر مجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی منطقه شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز و موارد مشکوک و اعمال مجرمانه ، موارد را طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان صورت بگیرد.
پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
۷۱۲۱/۶۰۱۶
انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده