پخش زنده آیین جمع خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز ارومیه
پخش زنده آیین جمع خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز ارومیه

کامبیز خوشدلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای پخش زنده این آیین معنوی اندیشیده شده و شهروندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ شاهد پخش جمع خوانی قرآن کریم بوده و همراه با قاریان، آیات کلام الله مجید را زمزمه کنند.وی اضافه کرد: امیدواریم همچون […]

کامبیز خوشدلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای پخش زنده این آیین معنوی اندیشیده شده و شهروندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ شاهد پخش جمع خوانی قرآن کریم بوده و همراه با قاریان، آیات کلام الله مجید را زمزمه کنند.
وی اضافه کرد: امیدواریم همچون سال های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) باشیم تا بر شکوه آن افزوده شود.
وی اظهار کرد: سال گذشته با همراهی نهادهای مجری از جمله دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و مشارکت خوب مردم در ایجاد نظم مناسب در آیین جمع خوانی قرآن کریم، توانستیم رتبه برتر کشوری را در بین مراکز صدا و سیمای کشور به دست آوریم که در صدد هستیم امسال نیز این رتبه را تکرار کنیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، بر اساس سنت حسنه ای که در دهه گذشته در کشور انجام می شود، آیین های جمع خوانی قرآن کریم در اماکن مقدسه، مساجد و مصلاهای شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود که مورد توجه مردم روزه دار نیز قرار می گیرد.
امسال قرار است این آیین در ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی برگزار شود.
فردا / شنبه/ ششم خرداد ماه مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان است.
۸۱۳۷/۲۰۹۳ ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی