برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در اردبیل ۴کشته و مجروح بر جای گذاشت
برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در اردبیل ۴کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت فتاحی بعدازظهر جمعه در حاشیه بررسی این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بعدازظهر به دلیل برخورد دو دستگاه موتورسیکلت هزار که هر دو غیرمجازهستند، یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد. وی افزود: این تصادف در حدفاصل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت فتاحی بعدازظهر جمعه در حاشیه بررسی این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بعدازظهر به دلیل برخورد دو دستگاه موتورسیکلت هزار که هر دو غیرمجازهستند، یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

وی افزود: این تصادف در حدفاصل تونل حیران و ورودی نمین و در نزدیکی روستای دودران اتفاق افتاده و گفته می شود دو دستگاه موتورسیکلت با یک سواری نیز برخورد کرده‌اند که این موضوع در حال بررسی است.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: یکی از سرنشینان موتورسیکلت به دلیل شدت برخورد در دم جان خود را از دست داده و سه فرد دیگر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: متأسفانه تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز هزار بارها منجر به بروز حوادث شده و به دلیل نبود پیست موتورسواری صاحبان موتورها برای تخلیه هیجان به جاده‌ها و خیابان‌ها مراجعه می‌کنند.

فتاحی با یادآوری مرگ یک شهروند اردبیلی در ماه‌های گذشته مابین شریعتی و ایستگاه سرعین به دلیل برخورد موتور هزار اضافه کرد: متأسفانه به دلیل سرعت بالا و سرسام‌آور این موتور امکان تعقیب و گریز نیز وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان به ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: علاوه بر این لازم است پیست موتورسواری نیز در استان ایجاد شود.

وی افزود: ابعاد حادثه تصادف دو موتورسیکلت در دست بررسی است و بعد از تکمیل بررسی‌ها علت اصلی حادثه اعلام می شود.