انتخابات جلوه‌گری مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت بود
انتخابات جلوه‌گری مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت بود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،  حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با بیان اینکه سفر ترامپ به منطقه خاورمیانه سرآغاز فصل جدیدی از تنش در این منطقه بود، افزود: برخی دولت های عربی منطقه گوش به فرمان آمریکا بوده و منافع این کشور را اجرا می […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،  حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با بیان اینکه سفر ترامپ به منطقه خاورمیانه سرآغاز فصل جدیدی از تنش در این منطقه بود، افزود: برخی دولت های عربی منطقه گوش به فرمان آمریکا بوده و منافع این کشور را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: این حضور و قراردادی که بسته شد نشان داد که آمریکا به هیچ وجه نمی‌خواهد شاهد آرامش در منطقه باشد و به هر طریقی به دنبال ایجاد درگیری در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آنچه که همه ما در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه به عینه دیدیم، جلوه‌گری مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت بود.

 خاتمی افزود: خلق حماسه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال بیانگر این مهم بود که پیروز واقعی این رویداد عظیم، مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و فصل‌الخطاب قرار دادن این فرامین، می‌توان ولایت‌مداری را به معنای واقعی کلمه جامه عمل پوشاند.

وی ادامه داد: حماسه ۲۹ اردیبهشت‌ماه خلق و به اتمام رسید و نتایج نیز مشخص شد و امروز باید طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم و بعد از اینکه مردم به تکلیف خود با حضور پرشور در انتخابات عمل کردند، حال نوبت نامزدهای حاضر در انتخابات است که برای آبادانی و توسعه کشور، هر آنچه را که دارند، در طبق اخلاص بگذارند که تحقق این مهم نیز با ایجاد رفاقت و کمک به یکدیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است، حضور بیش از ۴۰ میلیونی مردم ایران اسلامی در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه و در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت سیاسی خود است که با لبیک به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی محقق شد و  در روز ۲۹ اردیبهشت علاوه بر ثبت حماسه‌ای فراموش نشدنی در صحنه سیاسی کشور، شاهد جلوه‌گری عزم و اراده ملی نیز بودیم.

خاتمی افزود: بی‌شک مهم‌ترین چیزی که امروز مردم از مسئولان انتظار دارند، این است که با همدلی و انسجام فکری در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، حمایت از تولید داخلی و نیز رفع معضل بیکاری گام‌های بلندتری نسبت به گذشته بردارند.