امام جمعه ارومیه: انتخابات ‌۲۹ اردیبهشت اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد
امام جمعه ارومیه: انتخابات ‌۲۹ اردیبهشت اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.وی با اشاره به اینکه ترامپ، عربستان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.
وی با اشاره به اینکه ترامپ، عربستان را به عنوان یک کشور اسلامی به منبعی برای درآمد آمریکا تبدیل کرده است، عنوان کرد: بی کفایتی سران کشورهایی که از وی استقبال کردند، خشم الهی را در پی خواهد داشت.
وی اظهار کرد: دنیا بداند که رهبری فرزانه و حکیم به پشتوانه امدادهای غیبی در جمهوری اسلامی ایران حکومت می کند و از این نمایش دشمنان واهمه ای ندارد.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه، ماه بندگی خداوند متعال است و سفره رحمت الهی و درهای بهشت در این ماه بر روی بندگان باز می شود و باید از این فرصت برای استغفار استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ماه رمضان، ماه ربیع قرآن است و باید به قرآن خواندن در این ماه توجه شود و حضور مردم در آئین های جمع خوانی قرآن افزایش یابد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در آموزه های اسلامی، توصیه های زیادی برای قرائت قرآن شده زیرا این امر فاصله ای بین بندگان و عذاب الهی دوزخ است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در معابر عمومی، امری مهم و قابل توجه است، افزود: کسانی که به صورت آشکار نسبت به روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری اقدام می کنند، موجب خشم الهی می شوند و باید از این کار امتناع کنند.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر /سوم خرداد/ اظهار کرد: در این روز با تدابیر حضرت امام (ره) و اتحاد رزمندگان اسلام و امدادهای غیبی، خرمشهر از دست بیگانگان آزاد شد و دشمنان به قدرت ایمان و اتحاد مسلمانان پی بردند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) ایبن شهرستان برگزار شد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی