اتوبوس در زنجان واژگون شد، اما کشته نداشت
اتوبوس در زنجان واژگون شد، اما کشته نداشت

سرهنگ اصغر شیرمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز /جمعه/ در کیلومتر ۶۰ جاده زنجان – تبریز رخ داد.وی یادآورشد: در پی این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که تاکنون هفت نفر از آنان مرخص و ۲ نفر دیگر بستری شده اند.شیر محمدی با […]

سرهنگ اصغر شیرمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز /جمعه/ در کیلومتر ۶۰ جاده زنجان – تبریز رخ داد.
وی یادآورشد: در پی این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که تاکنون هفت نفر از آنان مرخص و ۲ نفر دیگر بستری شده اند.
شیر محمدی با بیان اینکه آخرین حوادث فوتی این استان به روز چهارشنبه باز می گردد از وقوع ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته و ۱ مصدوم در این روز خبر داد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشته شدن یک راهدار در یکی از همین تصادف ها خبر داد و گفت: در این حادثه در پی انحراف به چپ خودروی وانت پیکاپ راهداری و برخورد با سه خودروی کامیون آمیکو، سواری سراتو و پژو ۴۰۵، راننده راهدار که مقصر بود، کشته شد.
وی خاطر نشان کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده ترانزیت زنجان – خرمدره در حوالی ساعت ۸ صبح رخ داد.
شیر محمدی دومین حادثه روز چهارشنبه را برخورد دو دستگاه وانت پیکان و کشته شدن راننده غیر مقصر اعلام کرد و زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۰ همین روز برشمرد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۵۰ جاده زنجان – بیجار رخ داده است، گفت: راننده یکی از وانت پیکان ها بر اثر خواب آلودگی، انحراف به چپ پیدا می کند و در برخورد با وانت دیگر منجر به کشته شدن راننده غیر مقصر می شود.
۳۰۰۱/۸۰۶۸
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش