اقلام اساسی مورد نیاز در پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب فراهم است
اقلام اساسی مورد نیاز در پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب فراهم است

شهرام میرزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این پایگاه از سال ۸۶ و در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ هکتار آغاز شد که دارای ساختمان اداری، مرکز آموزش های تخصصی و مرکز آن ست (سگ های جستجو) است.وی یادآوری کرد: چهار […]

شهرام میرزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این پایگاه از سال ۸۶ و در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ هکتار آغاز شد که دارای ساختمان اداری، مرکز آموزش های تخصصی و مرکز آن ست (سگ های جستجو) است.
وی یادآوری کرد: چهار انبار امدادی این پایگاه در مساحت چهار هزار و ۶۰۸ مترمربع احداث و محوطه سازی به وسعت ۶ هزار مترمربع انجام شده است.
میرزایی افزود: بخش بزرگی از اقلام اساسی مورد نیاز این انبارها توسط جمعیت هلال احمر کشور و بخش دیگری نیز جمعیت هلال احمر زنجان تامین می شود.
وی بیان کرد: هم اکنون در این پایگاه آموزش های تخصصی امداد و نجات به گروه های تحت پوشش جمعیت ارائه می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در صورت تجهیز و به روز کردن امکانات این پایگاه می توان دوره های آموزشی متعددی را برای امداد گران این جمعیت و شمالغرب کشور برگزار کرد.
وی ابراز کرد: ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات و همچنین دوره های باز آموزی برای امداگران جمعیت هلال احمر استان برگزار شده و این روند ادامه خواهد یافت.
میرزایی خاطر نشان کرد: تکمیل و تجهیز این پایگاه به اعتبارات بیشتری نیاز دارد و در صورت همکاری مسئولان استانی و کشور به مجموعه ای پشتیبانی مجهز در منطقه شمالغرب کشور تبدیل خواهد شد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی