شهر اردبیل به عنوان پایتخت قرآنی معرفی شود
شهر اردبیل به عنوان پایتخت قرآنی معرفی شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان شامگاه پنج‌شنبه در مراسم استقبال از ماه رمضان در اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل در طول سالیان ارادت خود را به حضرت سیدالشهدا نشان داده‌اند تا جایی که این شهر به عنوان پایتخت حسینیت شناخته می‌شود. وی افزود: از آن جایی که حسین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان شامگاه پنج‌شنبه در مراسم استقبال از ماه رمضان در اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل در طول سالیان ارادت خود را به حضرت سیدالشهدا نشان داده‌اند تا جایی که این شهر به عنوان پایتخت حسینیت شناخته می‌شود.

وی افزود: از آن جایی که حسین (ع) قرآن ناطق است شهر اردبیل می‌تواند به عنوان پایتخت قرآنی شهرت یابد.

شهردار اردبیل همچنین به ضرورت استفاده از ظرفیت ماه رمضان در تربیت شهروندان قرآن محور تأکید کرد و گفت: لازم است در این ماه با ترویج آموزه‌های قرآنی شهروندان قرآن محور تربیت شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه شهرداری اجرای برنامه‌های فرهنگی را از اولویت‌های کاری خود می‌داند، اضافه کرد: بر همین اساس برای دومین سال متوالی مراسم تجلیل از ماه رمضان برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر این در این مراسم از خادمان قرآنی و افرادی که در تفسیر و ترویج قرآن نقش ایفا کرده‌اند تجلیل به عمل آمد.