شما فرزند حوزه و بزرگ شده مکتب اهل بیت(ع) هستید
شما فرزند حوزه و بزرگ شده مکتب اهل بیت(ع) هستید

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری آیت الله شبیری زنجانی، وی عصر پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوی، افزود: با توجه به این که شما اهل حوزه هستید انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه اول اهمیت قرار […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری آیت الله شبیری زنجانی، وی عصر پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوی، افزود: با توجه به این که شما اهل حوزه هستید انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه اول اهمیت قرار دهید.
آیت الله شبیری زنجانی اضافه کرد: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکل های مختلف می خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند، باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی های آن ها گرفته شود.
وی با اشاره به نظرهای مختلفی که در ایران وجود دارد، اداره کشور را مشکل دانست و گفت: وظیفه سنگینی بر عهده شماست، اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: حالا شما توجه کنید مردمی که شما به آن ها خدمت می کنید مسلمان و شیعه اهل بیت(ع) هستند و این استثنا باعث مضاعف شدن این اجر و پاداش می شود.
این مرجع تقلید دعا کردن برای خدمت گزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: زیارت شما و شنیدن تلاش های دولت شما توفیق شد؛ در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین(ع) کمک بگیرید که بسیاری از گره ها با توکل و توسل باز می شود.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به توضیح برنامه های دولت یازدهم پرداخت و از آیت الله شبیری زنجانی خواست به دولت او با هدایت ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.
رئیس جمهوری عصر امروز وارد قم شد و بعد از زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به دیدار مراجع عظام تقلید رفت.
دیدارهای رئیس جمهوری با حضرات آیات عظام خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی