شهرستان خرم‌دره از بزرگ‌ترین قطب‌های کشاورزی استان زنجان است
شهرستان خرم‌دره از بزرگ‌ترین قطب‌های کشاورزی استان زنجان است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، حجت محمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه گل و گیاهان زینتی درشهرستان خرم دره که  باحضورمسولین کشوری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره اولین شهرستان استان است که ۶۰ هکتار شهرک صنعتی گلخانه‌ای دارد که برای ۱۵ هکتار آن، متقاضی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، حجت محمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه گل و گیاهان زینتی درشهرستان خرم دره که  باحضورمسولین کشوری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره اولین شهرستان استان است که ۶۰ هکتار شهرک صنعتی گلخانه‌ای دارد که برای ۱۵ هکتار آن، متقاضی وجود دارد.

وی در ادامه به سالروز آزادسازی خرمشهراشاره کرد وگفت: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین رویدادهای انقلاب اسلامی ایران است که آیندگان از آن همواره با افتخار یاد خواهند کرد.

همچنین در پایان مراسم، رئیس پژوهشکده گیاهان زینتی ایران نیز به ضرورت توجه به گل ها و گیاهان زینتی در کشور اشاره کردوادامه داد:  توجه به این حوزه،  اشتغالزایی و افزایش صادرات نفتی را به دنبال دارد.

پژمان آزادی،  شهرستان خرم دره را به عنوان یکی از شهرستانهای مستعد استان در حوزه گل و گیاه دانست و افزود: توجه به این امر تا حد زیادی  مشکل بیکاری شهرستان خرم دره را حل خواهد نمود.

نمایشگاه گل و گیاهان زینتی و دارویی از ۲ تا ۶ خردادماه در این شهرستان با حضور غرفه‌دارانی ازاستان های گیلان، تبریز، اردبیل، محلات، قزوین، البرز، تهران، همدان وشهرستان ابهر در شهرستان خرم‌دره برگزار شده است.