فرمانده سپاه شهدا: دل ها را با یاد و سیره شهدا غبار روبی کنیم
فرمانده سپاه شهدا: دل ها را با یاد و سیره شهدا غبار روبی کنیم

سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرم روز پنج شنبه در مراسم غباروبی مزار شهدای ارومیه به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: نصرت الهی و وحدت رزمندگان در عملیات بیت المقدس موجب شد تا هیمنه دشمن بشکند.وی اضافه کرد: رزمندگان در این عملیات قدرت اتحاد را با تمام وجود لمس کردند و علاوه بر […]

سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرم روز پنج شنبه در مراسم غباروبی مزار شهدای ارومیه به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: نصرت الهی و وحدت رزمندگان در عملیات بیت المقدس موجب شد تا هیمنه دشمن بشکند.
وی اضافه کرد: رزمندگان در این عملیات قدرت اتحاد را با تمام وجود لمس کردند و علاوه بر آنان، تحولات بزرگی در قلب ملت ایران اسلامی نسبت به قدرت ایمان شکل گرفت.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه سازش با استکبار جهانی در قاموس ملت ایران اسلامی وجود ندارد، گفت: روحیه ایثار و جانفشانی باید سینه به سینه به جوانان غیرت مند ایران اسلامی منتقل شود زیرا این ملت نمی تواند بر سفر سفره استکبار جهانی بنشیند.
سردار خرم با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه، کشور را بیمه می کند، افزود: اگر اقتصاد و فرهنگ را دوشادوش هم پیش ببریم، می توانیم الگوی ایرانی اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کنیم.
وی اضافه کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه به اوج خود رسیده است و توانسته ایم تا ابهت دشمنان را بشکنیم اما باید از لحاظ اقتصادی و فرهنگی نیز در کشور و منطقه به اوج برسیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا خانواده های شهداو ایثارگران، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی ارومیه در این آئین با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های شهدا، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی