همایش پیاده‌روی دور دریاچه «شورابیل» اردبیل برگزار می‌شود
همایش پیاده‌روی دور دریاچه «شورابیل» اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در راستای نشاط افزایی اجتماعی، هم‌زمان با پیاده‌روی شهروندان طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. وی افزود: رینگ سلامت دور دریاچه شورابیل ۷.۵ کیلومتر طول دارد که به عنوان طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در راستای نشاط افزایی اجتماعی، هم‌زمان با پیاده‌روی شهروندان طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: رینگ سلامت دور دریاچه شورابیل ۷.۵ کیلومتر طول دارد که به عنوان طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور با جدیدترین مصالح احداث شده است.

شهردار اردبیل به اجرای پروژه‌های سلامت‌محور پیرامون دریاچه شورابیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر پیست پیاده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری و موتورسواری با موتورهای برقی نیز تدارک دیده شده است.

لطف‌اللهیان متذکر شد: علاوه بر این توسعه فضای سبز، احداث زیرساخت‌های تفریحی و اقامتی و اجرای چهار ورودی جدید با محوریت توسعه سلامت‌محور این دریاچه اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: شهرداری اولویت پروژه‌های عمرانی خود را پروژه‌های انسان‌محور قرار داده و به ویژه به مهم‌ترین میراث طبیعی شهر اردبیل یعنی دریاچه درون‌شهری شورابیل توجه ویژه دارد.