کمکهای مردمی واریزی به صندوقهای صدقات در بخشهای مربوطه هزینه می شود
کمکهای مردمی واریزی به صندوقهای صدقات در بخشهای مربوطه هزینه می شود

هدایت صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این استان طی سال گذشته ۵۹ میلیارد ریال صدقه احسان کردند که این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن ۵۲ میلیارد بود و این میزان امسال ۹ درصد افزایش یافته است.وی اظهار کرد: وجوه جمع آوری شده از صندوق صدقات با […]

هدایت صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این استان طی سال گذشته ۵۹ میلیارد ریال صدقه احسان کردند که این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن ۵۲ میلیارد بود و این میزان امسال ۹ درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: وجوه جمع آوری شده از صندوق صدقات با توجه به اولویت بندی انجام شده، در بخش های گوناگونی صرف می شود و عمده هدف آن نیز کاهش مشکلات جمعیت هدف این نهاد است.
صفری افزود: بخشی از این کمک ها، در حوزه تجهیز و احداث مسکن مددجویان، بهداشت و درمان، اردوهای فرهنگی، تامین جهیزیه نوعروسان در نظر گرفته می شود.
وی بیان کرد: طی ۲ ماهه امسال نیز بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از کمک های مردم نوعدوست این استان از صندوق های صدقات جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: وجوه صندوق صدقات ماهانه توسط ماموران این اداره کل با لباس فرم مشخص جمع آوری می شود.
به گفته وی، شهروندان برای ارائه کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می توانند با شماره ۳۳۷۷۸۱۹۵ تماس حاصل کرده و یا از طریق تلفن همراه با شماره *۸۸۷۷*۰۲۴# مبالغ مورد نظر خود را پرداخت کنند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۱۳۸ هزار صندوق صدقات کوچک و بزرگ در سطح استان وجود دارد.
۲۲ هزار و ۵۰۰ خانواده با جمعیت ۳۹ هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند که این تعداد شامل ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۱۷ هزار سالمند، ۷۶۸ بیمار خاص، صعب العلاج و سرطانی و سه هزار و ۹۴۲ یتیم و فرزند محسنین است.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی