رویدادهای خبری امروز پنجشنبه چهارم خرداد در آذربایجان غربی
رویدادهای خبری امروز پنجشنبه چهارم خرداد در آذربایجان غربی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا مراسم غبارروبی مزار شهدا، یادمان شهید باکری و تجدید بیعت با آرمان های شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ارومیه و دیگر شهرستان های استان رویداد خبری امروز پنجشنبه چهارم در آذربایجان غربی است.همچنین برگزاری یادواره ۷۲۱ شهید و شهدای گمنام و مدافع حرم شهرستان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا مراسم غبارروبی مزار شهدا، یادمان شهید باکری و تجدید بیعت با آرمان های شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ارومیه و دیگر شهرستان های استان رویداد خبری امروز پنجشنبه چهارم در آذربایجان غربی است.
همچنین برگزاری یادواره ۷۲۱ شهید و شهدای گمنام و مدافع حرم شهرستان سلماس در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان از دیگر رویداد خبری امروز است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن ۳۳۸۲۶۶۶۷ به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر ۳۳۸۲۶۶۶۶ ارسال کنند.
۸۱۳۵ ۲۰۹۳/ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی