موفقیت در انتخابات به گروه خاص تعلق ندارد/امروز زمان رفاقت است
موفقیت در انتخابات به گروه خاص تعلق ندارد/امروز زمان رفاقت است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جلیل بابازاده شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه در اردبیل تصریح کرد: هر رأیی که در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه بر صندوق انداخته شده ضامن امنیت نظام و انقلاب است و توانسته نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام سازد. وی افزود: امروز موفقیت در انتخابات […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جلیل بابازاده شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه در اردبیل تصریح کرد: هر رأیی که در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه بر صندوق انداخته شده ضامن امنیت نظام و انقلاب است و توانسته نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام سازد.

وی افزود: امروز موفقیت در انتخابات متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید طرفداران یک نامزد خاص نادیده گرفته شده و یا مورد بی توجهی قرار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: بعد از گذشت انتخابات، امروز هر فردی خود را سرباز نظام و رهبری می‌داند می‌بایست رفاقت را جایگزین رقابت کند و به دنبال وحدت و همدلی باشد.

بابازاده معتقد است بعد از انتخابات می‌بایست تمامی نهادها و گروه‌ها با وحدت و همدلی برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های نظام تلاش کنند و نباید گروهی در این میان نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به رصد دشمن از وضعیت برگزاری انتخابات در ایران متذکر شد: حتی رئیس‌جمهور آمریکا نیز سفر خود را به تأخیر انداخت تا از وضعیت و نتیجه انتخابات در ایران مطلع شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه حضور حماسی مردم به سناریو دشمن برای ناامید کردند و رأی دادن خط بطلان کشید، تأکید کرد: با این وجود در انتخابات ۱۸ میلیون نفر واجد شرایط رأی ندادند که این موضوع نیازمند بررسی است.

بابازاده تأکید کرد: متأسفانه دیده می‌شود برخی افرادی که از هیچ کجا صلاحیت نگرفته‌اند با حضور در یک ستاد انتخاباتی به دنبال کسب صلاحیت هستند، اضافه کرد: این افراد در مقابل خداوند پاسخگو خواهند بود و در وضعیتی که دشمن انتخابات را رصد کرده امروز ما نیازمند همدلی هستیم.

وی امنیت و آرامش امروز را مرهون جان‌فشانی شهدا  دانست و افزود: امروز ادای دین به شهدا در واقع وحدت و همدلی و تلاش برای حفاظت از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان تأکید کرد: در طول پیروزی انقلاب و دفاع مقدس رزمندگان با جان‌فشانی خود از خاک کشور دفاع کرده و در طول هشت سال جنگ یک وجب از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردند.

به گفته بابازاده توفیقات جنگ در حالی حاصل شد که سپاه و ارتش ایران کمترین امکانات را داشتند و در واقع به واسطه همان همدلی و اتحاد و تقدیم شش هزار شهید انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی یکی از عملیات جنگی شاخص در دفاع مقدس را آزادسازی سوم خرداد عنوان کرد و گفت: در پی آزادسازی ۱۹ هزار نفر اسیر شدند و ما از دشمنان ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر تلفات گرفتیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان تأکید کرد: با وجود کمبود امکانات رشادت سرداران جنگی و رزمندگان موجب شد خرمشهر در کمال ناباوری دشمن آزاد شود.