دستگاه های دولتی از همه توان خود برای محرومیت زدایی از آذربایجان غربی استفاده کنند
دستگاه های دولتی از همه توان خود برای محرومیت زدایی از آذربایجان غربی استفاده کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: این استان محرومیت های زیادی دارد که باید با همراهی همدیگر این محرومیت را روز به روز کمتر کنیم.وی اضافه کرد: امیدواریم تا در سایه این هماهنگی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: این استان محرومیت های زیادی دارد که باید با همراهی همدیگر این محرومیت را روز به روز کمتر کنیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم تا در سایه این هماهنگی و همکاری نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، زمینه خدمت گزاری بیشتر به مردم نجیب استان فراهم شود.
وی اظهار کرد: گازرسانی به روستاها نیز از جمله خدماتی است که موجب توسعه رفاه اجتماعی در روستاها و کاهش مشکلات روستانشینان می شود و امیدواریم با سرعت بیشتری این خدمت در اختیار مردم ساکن در نقاط مختلف استان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر افزایش معنویت در جامعه اداری کشور تاکید کرد و ادامه داد: این امر موجب افزایش روحیه تعهد و خدمت رسانی به مردم می شود و رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش ارتقا می بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: هر چقدر معنویت در یک سازمان تقویت شود، بهره وری آن سازمان نیز افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی نیز گفت: در نتیجه تلاش های صورت گرفته از سوی کارکنان، از سال ۹۲ در عرصه گازرسانی به روستاها تحول بزرگی در استان انجام شده که تلاش می کنیم به این روند شتاب بیشتری دهیم.
علیرضا شیخی افزود: برای ادامه این مسیر و توسعه گازرسانی به روستاها و شهرهای بی بهره از گاز طبیعی، نیازمند همکاری و مساعدت سازمان ها و نهادهای خدمات رسان هستیم که امیدواریم با همکاری این نهادها گاز را به همه مناطق محروم برسانیم.
وی اضافه کرد: پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم تنها ٣۵١ روستای این استان از نعمت گاز بهره مند بود ولی از ابتدای سال ٩٣ تاکنون به ۲۳۳ روستای دیگر با صرف هزینه ای بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال گازرسانی شده است.
وی افزود: علاوه بر این هم اکنون گازرسانی به ۴۳۲ روستای دیگر استان در حال اجراست که با بهره برداری از این طرح ها درصد نفوذ گازطبیعی در بخش روستایی به ۶۹ درصد می رسد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، آذربایجان غربی در سال های اخیر یکی از استان های موفق در توسعه شبکه گاز به ویژه در مناطق روستاهایی بوده است. علیرضا شیخی حدود ۲ هفته قبل به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز آذربایجان غربی جایگزین منصور صادقیان شد.
۸۱۳۷/۳۰۷۲ ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده:علیرضا فولادی