اهدای یک وانت تندر ایران خودر به میرزاآقا+عکس
اهدای یک وانت تندر ایران خودر به میرزاآقا+عکس

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرد.  «میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی […]

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرد.

 «میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.

او با وجود همه این سختی ها، در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کرد و مانند بسیاری از هموطنان، با حضور در پای صندوق های رای، حماسه ۲۹اردیبهشت را خلق کرد.

عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد. یکی از خبرگزاری ها او را در اردبیل پیدا و با او مصاحبه کرد. میرزاآقا در آن گفت وگوی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

گروه صنعتی ایران خودرو به پاس این روحیه و مشی ایثارگرانه و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، از میرزاآقا برای حضور در این شرکت دعوت و یک دستگاه خودرو وانت تندر به او اهدا کرد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در این خصوص گفت: حضور چند ده میلیونی مردم شریف ایران در انتخابات اخیر، برگ دیگری از حماسه آفرینی های این ملت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به مستحکم‌تر شدن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شد.

محسن ناقدی برادران اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در این حماسه آفرینی مشارکت داشتند و آقای پیرد موسی نیز نماد و نماینده قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه بود که فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور بر خود واجب دانستند تا از وی تقدیر کنند.

وی افزود: هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.

«میرزاآقا پیر دوموسی» نیز گفت: از دولت آقای روحانی و کارگران خودروسازی و قطعه سازی تشکر می کنم و امیدوارم زندگی آنها و همه مردم ایران نیز با خیر و برکت همراه باشد.

او گفت: اولین کاری که با این وانت می کنم این است که با خانواده ام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) سفر خواهم کرد.

منبع:ایکوپرس