فتح خرمشهر نماد ایستادگی جوانان ایرانی در مقابل دشمنان است
فتح خرمشهر نماد ایستادگی جوانان ایرانی در مقابل دشمنان است

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: فتح خرمشهر نماد بارز پایمردی و مقاومت جوانان ایرانی در دفاع از کشور بوده و این اندیشه می‌بایست به نسل‌های امروزی انتقال یابد. وی افزود: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره با توطئه‌های مختلف در صدد لطمه زدن به انقلاب بودند که لازم […]

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: فتح خرمشهر نماد بارز پایمردی و مقاومت جوانان ایرانی در دفاع از کشور بوده و این اندیشه می‌بایست به نسل‌های امروزی انتقال یابد.

وی افزود: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره با توطئه‌های مختلف در صدد لطمه زدن به انقلاب بودند که لازم است در بین نسل جوان با بصیرت افزایی، اهداف دشمن مشخص شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید به اینکه تحریک حس قومیت عرب، تقویت سازمان‌های به اصطلاح خلق عرب، بمباران و تجاوزات هوایی و تبلیغات مسموم رسانه‌ها از ترفندهای دشمنان بوده و هست، اضافه کرد: امروز نیازمند هوشیاری در مقابل اهداف دشمن هستیم.

ستوده با تاکید به اینکه در طول تاریخ پیروزی انقلاب همواره با رشادت و فداکاری شهدا و ملت ایران، پیروزی‌ها حاصل شده است، اضافه کرد: امروز نیز لازم است جوانان به عنوان سرمایه‌های جامعه اسلامی از اهداف دشمن مطلع باشند.

وی متذکر شد: تنها با بصیرت افزایی می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و در مقابل توطئه‌های همیشگی آن ایستاد.