امام جمعه اردبیل: عقب نشینی در مقابل دشمنان آنها را جسورتر می کند
امام جمعه اردبیل: عقب نشینی در مقابل دشمنان آنها را جسورتر می کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اردبیل بمناسبت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر افزود: عده ای فکر می کنند اگر در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی عقب نشینی کنند مشکلات حل می شود در حالی که این اندیشه و تفکر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اردبیل بمناسبت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر افزود: عده ای فکر می کنند اگر در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی عقب نشینی کنند مشکلات حل می شود در حالی که این اندیشه و تفکر اشتباه است.
وی با اشاره به سفر اخیر ریئس جمهوری آمریکا به عربستان اظهار کرد: در این سفر مشخص شد که اگر در مقابل دشمنان با شجاعت ایستادگی نکنیم آنها به هیچکس رحم نخواهند کرد و عزت، و شرف ملت را از بین خواهند برد.
وی بیان کرد: علت دشمنی استکبار و زورگویان دنیا با ایران اسلامی به خاطر این است که انقلاب اسلامی حق است و منافع آنها را در جهان به خطر انداخته و برای همین نمی خواهند کشور به کانون قدرت تبدیل شود.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام آرزوی نابودی ایران اسلامی را دارند و آرزوی آنها هیچ وقت تحقق نخواهد یافت و این آرزوی شیطانی را به گور خواهند برد.
آیت الله عاملی با اشاره به اینکه روز سوم خرداد به عنوان روز مقاومت ملی نامگذاری شده است، گفت: در این روز نیروهای مسلح و مردم با جانفشانی، ایثار و مقاومت بعد از ۱۹ ماه خرمشهر عزیز را از دست بدخواهان و دشمنان آزاد کردند.
امام جمعه اردبیل افزود: پیام امروز ملت ایران به دنیا این است که از آرمانهای انقلاب و روحیه مقاوت دست بر نخواهیم داشت زیرا هر عزت، سربلندی و افتخار که در این ۳۸ سال نصیب کشور و ملت شده در سایه مقاومت و ایستادگی بوده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امنیت، آسایش و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدای والامقام است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز به ویژه جوانان انتقال یابد تا فردای قیامت نزد شهدا شرمنده و سرافکنده نباشیم.
در این آئین از تنی چند از فعالان فرهنگی سپاه با اهدای لوحی تقدیر شد و نیروهای مسلح حاضر از مقابل قرآن کریم، تمثال مبارک حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی رژه رفتند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۱۳۰/۶۰۱۶