بهره مندی ۶۰ درصد خانوارهای شهری و روستایی شهرستان ماهنشان از گاز
بهره مندی ۶۰ درصد خانوارهای شهری و روستایی شهرستان ماهنشان از گاز

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید عسگریان صبح چهارشنبه در بازدید از طرح گازرسانی به شهرستان ماهنشان با بیان اینکه جمعیت ۴۰ هزار و ۳۱۲ نفری شهرستان ماهنشان، معادل ۴ درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد، افزود: با گازرسانی به ۲ شهر ماهنشان و دندی، شاهد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید عسگریان صبح چهارشنبه در بازدید از طرح گازرسانی به شهرستان ماهنشان با بیان اینکه جمعیت ۴۰ هزار و ۳۱۲ نفری شهرستان ماهنشان، معادل ۴ درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد، افزود: با گازرسانی به ۲ شهر ماهنشان و دندی، شاهد بهره‌مندی ۱۰۰ درصـدی خانوار شهری شهرستان ماهنشان از نعمت گاز طبیعی هستیم.

سید سعید عسگریان افزود: از ۱۲۴ روستای این شهرستان، ۵۲ روستا بهره‌مند از گاز طبیعی بوده و عملیات گازرسانی در ۴۲ روستای دیگر، تداوم دارد.

وی با اعلام اینکه نرخ خانوار روستاهای بهره مند از گاز شهرستان ماهنشان، ۴۹ درصد است، ابراز داشت: با بهره برداری از طرح های گاز رسانی در دست اجرا، این میزان به ۸۶ درصد افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اجرای ۴۸ کیلومتر خط انتقال گاز، ۴۴ هزار و ۵۲۸ کیلومتر شبکه ‌تغذیه و توزیع گاز، نصب ۶ هزار و ۷۰۴ علمک در شهرستان ماهنشان را از دیگر اقدمات این شرکت در ارائه خدمات به مشترکین و هم استانی های عنوان کرد.

عسگریان گفت: شرکت گاز استان زنجان در شهرستان ماهنشان به ۲ هزار و ۹۴۶ مصرف کننده شهری خانگی، ۳ هزار و ۶۸۷مصرف کننده روستایی، ۴۱۵ مصرف کننده تجاری و ۶ واحد صنعتی خدمات ارائه می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان مهم ترین عامل اتمام طرح های گاز رسانی در موعد مقرر را همکاری مردم منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: با زحمات کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان، تمام تلاش خود را در ارائه هر چه بهتر خدمات در کمترین زمان ممکن به شهروندان و مردم قدردان این استان به کار بسته ایم.